LUKISAN HATI

ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....

ASSALAMUALAIKUM...W.B.T

salam ukhuwah kepada sahabat-sahabat yang datang....

teruskan membaca blog saya .....

semoga ianya dapat memberi faedah kepada sahabat semua

Monday, August 23, 2010

bangganya...............



erm......semalam sebenarnya saya baru jer join blog akak nik nur madihah.....kagumnya saya pada dia.....

saya terfikir-fikir adakah saya mampu jadi macam die....iyelah....sapa yang x nak berjaya kan...dah2 2 plak seimbang pembawakan dunia dan akhiratnya plak......

malu rasanya saya pada die......saya pown nak sama-sama ngan kak madihah berjuang membangunkan islam kembali.......berat rasanya tanggungjawab memegang gelaran hamba kepada ALLAH dan khalifah dimuka bumi ini...dipertanggungjawabkan untuk memakmurkan bumi dengan sebaiknya......semoga diberi kekuatan oleh ALLAH dengan izinNYA......

No comments:

Post a Comment