LUKISAN HATI

ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....

ASSALAMUALAIKUM...W.B.T

salam ukhuwah kepada sahabat-sahabat yang datang....

teruskan membaca blog saya .....

semoga ianya dapat memberi faedah kepada sahabat semua

Tuesday, August 10, 2010

RAMADHAN




AS SALAM kepada sahabat-sahabat yang masih setia melayari blog saya.....rasanya belum terlewat untuk saya ucapkan ahlan wa sahlan ya ramadhan.......hah....RAMADHAN pown datang akhirnya .....kita yang masih mampu melangkah dibumi ALLAH ini sepatutnya menyucapkan syukur pada ILAHI akan nikmat nyawanya kepada kita.....ALHAMDULILLAH....

sahabat-sahabat yang saya sayangi.....apa kata pada RAMADHAN kali ini kita sama-sama menanam azam dan cita-cita untuk memuhasabahkan diri menjadi lebih baik dan mencontohi akhlak RASULULLAH pada bulan RAMADHAN ini.....eh..bukan pada bulan RAMADHAN jer....tapi pada bulan-bulan yang seterusnya pown sama.....BOLEHKAN....

ERM......seronoknya pada RAMADHAN kali nie....saya berpuasa du tempat baru dan pengalaman baru...di UITM.....erm....semestinya pengalaman yang istimewa kan.....InsyaALLAH esok akan bermulanya bulan puasa.....harap-harap malam nie dapatlah bersembahyang terawih kat angsana....wah...sonok-sonok......

InsyaALLAH....kita sama-sama tanam impian dan bermuhasabah agar mendapat keampunan dan kasih sayang ALLAH sepanjang bulan nie ...ok.....

INSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment