LUKISAN HATI

ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....

ASSALAMUALAIKUM...W.B.T

salam ukhuwah kepada sahabat-sahabat yang datang....

teruskan membaca blog saya .....

semoga ianya dapat memberi faedah kepada sahabat semua

Wednesday, August 4, 2010

Rezeki Mereka

syukur alhamdulillah .....kerana kita masih diberi kesempatan oleh ALLAH S.W.T untuk terus hidup dimuka bumi ini untuk memohon keampunan kepadaNYA seterusnya berbakti kepada seluruh masyarakat...

Alhamdulillah sekali lagi saya ucapkan kepada ALLAH Taala atas segala limpah rahmat dan nikmatNYA kepada kita...

saya bukanlah hndak berceramah dalam slot kali ini....tapi ingin mengatakan kesyukuran keatasNYA atas rezeki-rezeki dan nikmat-nikmat yang dikurniakan kepada kita.....

sebenarnya.......saya nak ucapkan tahniah kepada sahabat saya izza nadmi kerana berjaya menyambung pengajiannya ke MESIR dalam jurusan medic....kita sama-sama lah doakan semoga perjuangannya jauh di bumi orang mendapat berkat dan pertolongan ALLAH....isya ALLAH amin......

sebut pasal MESIR ni kan....wah saya sangat teruja...sebenarnya saya memang nak sangat futher study kat sana....iyolah...Mesir 2..sapa x nak...negara yang terkenal dengan kebaikan dan rahmat-rahmat yang terdapat di dalamnya....pada mulanya saya agak terkilan kerana tak dapat sambung blaja kat sana....tapi lama kelamaan ...saya dapat menerima segala QADAK DAN QADAR ALLAH......

saya percaya ALLAH dah aturkan yang terbaek untuk saya dalam segla hal....lagipun..kita kan kena sentiasa berbaik sangkan dengan ALLAH kerna DIA MAHA ADIL..lagi MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG....saya yakin segala pencaturan ALLAH adalah menunjukkan kasih sayangNYA PADA SAYA.....

I LUV U ALLAH.........

untuk sahabat-sahabat ana yang dapat wat A level n yang dah nak fly 2///buat yang terbaik kerana kamu semua sedang berjihad kepada ALLAH....dan pastikan jihad tersebut sentiasa adalah jihad kelas pertama.....

manakala untuk sahabat-sahabat yang belim berkesempatan untuk meraih kejayaan seperti sahabat-sahabat kte yang laen....ingat ALLAH sentiasa sayang pada kita dan pencaturanNYA adalah THE BEST...

kadang-kadang apa yang kita rasa baik untul kita belum tentu sebenarnya adalah madu ataupun ubat yang boleh melegakan kesakitan kita....sebaliknya yang kita rasakan x baik...pahit dan racun itulah sebenarnya....ubat yang dapat menyembuhkan dan menyelamatka kita......

ALHAMDULILLAH ....
setakat ini sahaja yang saya mampu kongsikan kepada sahabat-sahabat....INSYAALLAH...kita akan jumpa lagi.....DENGAN IZINNYA.....

No comments:

Post a Comment