LUKISAN HATI

ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG....

ASSALAMUALAIKUM...W.B.T

salam ukhuwah kepada sahabat-sahabat yang datang....

teruskan membaca blog saya .....

semoga ianya dapat memberi faedah kepada sahabat semua

Thursday, August 5, 2010

BANGKITKAN ISLAM

AS Salam buat sahabat-sahabat saya......Semoga kita sentiasa berada dalam rahmat naunganNYA....

tersentak dan terkesima saya seketika bila membaca cita-cita dan impian akhi Hilal Asyraf...walaupun akhi Hilal baru berusia 21 tahun...namun segala tujuan hidupnya dapat dilihat dengan jelas dan terpandu....mabruk akhi......sebagai seorang muslim saya turut mempunyai cita-cita seperti akhi namun tidaklah sehebat perancangan akhi....ini kerna saya merasakan diri ini belum cukup siap untuk keluar berperang diluar sana....justeru...dalam usia ini...saya akan cuba yang terbaik untuk mempersiapkan diri dengan senjata-senjata ISLAM....

pernah seorang abg senior memberikan sedikit tazkirah kepada kami....dia menyatakan bahawa akan tiba satu ketika umat Islam akan bangkit kembali menguasai dunia....dan AL-Aqsa...pada ketika itu Islam akan bangkit semula...justeru saya ingin tergolong dalam salah seorang umat Islam yang terlibat dalam mencapai kejayaan tersebut...saya tidak mahu hanya menjadi penonton sahaja.....kerna jika ada yang syahid dalam peperangan tersebut....saya mahu salah seorangnya adalah saya...

InsyaALLAH......dengan izinNYA .....

No comments:

Post a Comment